Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://repositorio.ulvr.edu.ec/handle/44000/8065
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.advisorCampoverde Méndez, Mélida Rocío-
dc.contributor.authorIntriago Peralvo, Joel Enrique-
dc.date.accessioned2025-10-17T15:27:41Z-
dc.date.available2025-10-17T15:27:41Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationIntriago Peralvo, Joel Enrique (2025). Proposal to improve the learning of english as a second language in a student with dyslexia. Guayaquil. ULVR. Facultad de Educación Carrera de Inglés. 29 p.es_ES
dc.identifier.otherULVR-BG/DI-CE-005/INTp-
dc.identifier.urihttp://repositorio.ulvr.edu.ec/handle/44000/8065-
dc.description.abstractFor people all over the world, learning a new language (English) can be challenging, especially if there has been no previous exposure to the language; it is typically taught in early years. Linguistics experts agree that these difficulties can include grammar, pronunciation, and a lack of vocabulary. This can be even more difficult for students with dyslexia.es_ES
dc.format.extent29 p.es_ES
dc.language.isoenges_ES
dc.publisherGuayaquil: ULVR, 2025.es_ES
dc.rightsopenAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ec/es_ES
dc.subjectIngléses_ES
dc.subjectDislexiaes_ES
dc.subjectAlumnoes_ES
dc.subjectPsicopedagogíaes_ES
dc.titleProposal to improve the learning of english as a second language in a student with dyslexiaes_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Aparece en las Tesis: Licenciatura en Lengua Inglesa. Mención en Enseñanza y Administración de Sistemas Educativos en TEFL

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
TC-ULVR-0576.pdfTESIS A TEXTO COMPLETO912,74 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.