Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://repositorio.ulvr.edu.ec/handle/44000/2339
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.advisorMejía Alarcón, Mario-
dc.contributor.authorBarrera Moncada, Jorge Daniel-
dc.contributor.authorJiménez Rodríguez, Ivelisse Elizabeth-
dc.date.accessioned2018-08-29T21:28:11Z-
dc.date.available2018-08-29T21:28:11Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationBarrera Moncada, Jorge Daniel; Jiménez Rodríguez, Ivelisse Elizabeth (2018). Didactic games to enhance 10th graders oral proficiency at unidad educativa invesciencias in Guayaquil Ecuador during the school year 2017-2018 . Guayaquil. ULVR. Facultad de Educación Carrera de Inglés. 111 p.es_ES
dc.identifier.otherULVR-BG/CD-156/BARd-
dc.identifier.urihttp://repositorio.ulvr.edu.ec/handle/44000/2339-
dc.descriptionThe present research attempts to investigate the enhancement of students’ oral proficiency through the use of games. The main problem resides young students’ inability to carry on a spontaneous conversation either in the classroom or in any natural setting. It is expected through the use of games that 26 students of 10th grade at Unidad Educativa Invesciencias in Guayaquil enhance their communicative proficiency…..es_ES
dc.format.extent111 p.es_ES
dc.language.isoenges_ES
dc.publisherGuayaquil: ULVR, 2018.es_ES
dc.rightsopenAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ec/es_ES
dc.subjectOral proficiencyes_ES
dc.subjectLanguagees_ES
dc.subjectSpeakes_ES
dc.subjectListeninges_ES
dc.titleDidactic games to enhance 10th graders oral proficiency at unidad educativa invesciencias in Guayaquil Ecuador during the school year 2017-2018es_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Aparece en las Tesis: Tesis - Inglés

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
T-ULVR-2136.pdfTESIS A TEXTO COMPLETO1,33 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons