Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://repositorio.ulvr.edu.ec/handle/44000/1234
Título : Cognitive academic language learning approach calla and its influence on the academic proficiency of a world history class in 8th to 10th grades at unidad educativa Steiner internacional
Autor : Delgado Vera, Sara Azalia
metadata.dc.contributor.advisor: Valencia Chávez, Francisco
Palabras clave : Cognitive;Influence;Learning strategie;English
metadata.dc.rights: openAccess
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ec/
Fecha de publicación : 2016
Editorial : Guayaquil: ULVR, 2016.
metadata.dc.language.iso: eng
Citación : Delgado Vera, Sara Azalia (2016). Cognitive academic language learning approach calla and its influence on the academic proficiency of a world history class in 8th to 10th grades at unidad educativa Steiner internacional. Guayaquil. ULVR. Facultad de Educación Carrera de Inglés. 105 p.
metadata.dc.format.extent: 105 p.
Descripción : The lack of learning strategies in teachers’ instruction causes students from 8to 10 grades level A a lower academic performance in the World History Class at Unidad Educativa Steiner Internacional. As a result of this lack of strategy instructions, students are not able to effectively improve their academic proficiency throughout the school year…..
URI : http://repositorio.ulvr.edu.ec/handle/44000/1234
Aparece en las Tesis: Tesis - Inglés

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
T-ULVR-1273.pdfTESIS A TEXTO COMPLETO2,81 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons