Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://repositorio.ulvr.edu.ec/handle/44000/1714
Título : Didactic strategies to increase reading comprehension to 7-year-old students at academia naval altamar
Autor : Cajamarca Ruiz, Andrea Estefanía
metadata.dc.contributor.advisor: Vargas Aguirre, Carmen Magali
Palabras clave : Learning;Strategy;Reading comprehension;Reading strategie
metadata.dc.rights: openAccess
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ec/
Fecha de publicación : 2017
Editorial : Guayaquil: ULVR, 2017.
metadata.dc.language.iso: eng
Citación : Cajamarca Ruiz, Andrea Estefanía (2017). Didactic strategies to increase reading comprehension to 7-year-old students at academia naval altamar. Guayaquil. ULVR. Facultad de Educación Carrera de Inglés. 82 p.
metadata.dc.format.extent: 82 p.
Descripción : The main purpose of this study is to determine the didactic strategies to increase the reading comprehension to 7-year-old students at Academia Naval Altamar. The information for this research were gathered through an investigation of several didactic strategies choosing the ones for those students……
URI : http://repositorio.ulvr.edu.ec/handle/44000/1714
Aparece en las Tesis: Tesis - Inglés

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
T-ULVR-1529.pdfTESIS A TEXTO COMPLETO2,93 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons