Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://repositorio.ulvr.edu.ec/handle/44000/7002
Título : Teaching writing skills, case study: Caleb
Autor : Larreategui Molina, Jenifer Carolina
metadata.dc.contributor.advisor: Campoverde Méndez, Mélida Rocío
Palabras clave : Child;Ability;Teaching;Writing
metadata.dc.rights: openAccess
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ec/
Fecha de publicación : 2024
Editorial : Guayaquil: ULVR, 2024.
metadata.dc.language.iso: eng
Citación : Larreategui Molina, Jenifer Carolina (2024). Teaching writing skills, case study: Caleb. Guayaquil. ULVR. Facultad de Educación Carrera de Inglés. 28 p.
metadata.dc.format.extent: 28 p.
Descripción : It's an accepted fact that teaching writing skills is important for the development of knowledge and is an essential skill in education. Children should be able to express themselves effectively through writing throughout their schooling. Writing skills are important for success in a variety of subjects, including language arts, social studies, and science. In literacy development, it's important to addressing the nuances of individual learning styles and emotional needs is paramount for fostering growth and success........
URI : http://repositorio.ulvr.edu.ec/handle/44000/7002
Aparece en las Tesis: Licenciatura en Lengua Inglesa. Mención en Enseñanza y Administración de Sistemas Educativos en TEFL

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
TC-ULVR-0267.pdfTESIS A TEXTO COMPLETO1,24 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.