Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://repositorio.ulvr.edu.ec/handle/44000/8065
Título : Proposal to improve the learning of english as a second language in a student with dyslexia
Autor : Intriago Peralvo, Joel Enrique
metadata.dc.contributor.advisor: Campoverde Méndez, Mélida Rocío
Palabras clave : Inglés;Dislexia;Alumno;Psicopedagogía
metadata.dc.rights: openAccess
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ec/
Fecha de publicación : 2025
Editorial : Guayaquil: ULVR, 2025.
metadata.dc.language.iso: eng
Citación : Intriago Peralvo, Joel Enrique (2025). Proposal to improve the learning of english as a second language in a student with dyslexia. Guayaquil. ULVR. Facultad de Educación Carrera de Inglés. 29 p.
metadata.dc.format.extent: 29 p.
Resumen : For people all over the world, learning a new language (English) can be challenging, especially if there has been no previous exposure to the language; it is typically taught in early years. Linguistics experts agree that these difficulties can include grammar, pronunciation, and a lack of vocabulary. This can be even more difficult for students with dyslexia.
URI : http://repositorio.ulvr.edu.ec/handle/44000/8065
Aparece en las Tesis: Licenciatura en Lengua Inglesa. Mención en Enseñanza y Administración de Sistemas Educativos en TEFL

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
TC-ULVR-0576.pdfTESIS A TEXTO COMPLETO912,74 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.