Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://repositorio.ulvr.edu.ec/handle/44000/2339
Título : Didactic games to enhance 10th graders oral proficiency at unidad educativa invesciencias in Guayaquil Ecuador during the school year 2017-2018
Autor : Barrera Moncada, Jorge Daniel
Jiménez Rodríguez, Ivelisse Elizabeth
metadata.dc.contributor.advisor: Mejía Alarcón, Mario
Palabras clave : Oral proficiency;Language;Speak;Listening
metadata.dc.rights: openAccess
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ec/
Fecha de publicación : 2018
Editorial : Guayaquil: ULVR, 2018.
metadata.dc.language.iso: eng
Citación : Barrera Moncada, Jorge Daniel; Jiménez Rodríguez, Ivelisse Elizabeth (2018). Didactic games to enhance 10th graders oral proficiency at unidad educativa invesciencias in Guayaquil Ecuador during the school year 2017-2018 . Guayaquil. ULVR. Facultad de Educación Carrera de Inglés. 111 p.
metadata.dc.format.extent: 111 p.
Descripción : The present research attempts to investigate the enhancement of students’ oral proficiency through the use of games. The main problem resides young students’ inability to carry on a spontaneous conversation either in the classroom or in any natural setting. It is expected through the use of games that 26 students of 10th grade at Unidad Educativa Invesciencias in Guayaquil enhance their communicative proficiency…..
URI : http://repositorio.ulvr.edu.ec/handle/44000/2339
Aparece en las Tesis: Tesis - Inglés

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
T-ULVR-2136.pdfTESIS A TEXTO COMPLETO1,33 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons