Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://repositorio.ulvr.edu.ec/handle/44000/922
Título : Teaching strategies to optimize l2 grammar proficiency in sixth-grade students at unidad educativa basic invesciencias during the school year 2013-2014
Autor : Mejía Ramírez, María Verónica
Chasi Cansing, Reina Yadyra
metadata.dc.contributor.advisor: Vizcaíno de Fernández, Cristina
Palabras clave : Student;Grammar;Proficiency;English
metadata.dc.rights: openAccess
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ec/
Fecha de publicación : 2013
Editorial : Guayaquil: ULVR, 2013.
metadata.dc.language.iso: eng
Citación : Mejía Ramírez, María Verónica; Chasi Cansing, Reina Yadyra (2013). Teaching strategies to optimize l2 grammar proficiency in sixth-grade students at unidad educativa basic invesciencias during the school year 2013-2014. Guayaquil. ULVR. Facultad de Educación Carrera de Inglés. 100 p.
metadata.dc.format.extent: 100 p.
Descripción : This research project started taking into consideration the information provided by several classroom observations to sixth graders at Unidad Educativa Básica Invesciencias. These observations showed some of the problems that the students had: lack of attention and interest in the activities implemented by the teacher, excessive use of L1 in the classroom and low proficiency in the use of the English basic grammatical structures……
URI : http://repositorio.ulvr.edu.ec/handle/44000/922
Aparece en las Tesis: Tesis - Inglés

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
T-ULVR-1008.pdfTESIS A TEXTO COMPLETO4,19 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons