Buscar por Autor Campoverde Méndez, Mélida Rocío

Ir a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
O introducir las primeras letras:  
Mostrando resultados 1 a 20 de 28  Siguiente >
Fecha de publicaciónTítuloAutor(es)
2022Ambientes de aprendizaje virtual para la interacción social de los niños de 3 a 5 añosCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Solís Beltrán, Andrea Nicole
2019Application of communicative approach techniques to develop speaking skills in students of high school during the school year 2018-2019Campoverde Méndez, Mélida Rocío; Chuya Chuya, Wilmer Adolfo
2018Application of teaching techniques to improve 9 th grader`s reading skills at unidad educativa Rosario Sánchez Bruno during the scholar year 2017-2018Campoverde Méndez, Mélida Rocío; Guerrero Vega, Carlos Arturo; Quezada Calle, Jhonny Agustín
2021Application of technological resources for the development of foreign language acquisition in children from 4 to 6 years old at Unidad Educativa Particular Cristóbal Colón, school year 2020-2021Campoverde Méndez, Mélida Rocío; Logroño Bajaña, Gustavo Adrián; Torres Riofrio, Ricardo David
2022El aprendizaje virtual sincrónico y el juego en niños de 4 a 5 añosCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Jivaja Romero, Génesis Valeria; Mora Gómez, Raisa Dominique
2023Audio-lingual barrier in learning english as a second language: case study 8-9 year old students at the Oxford School of PanamaCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Monge Ayala, Luis Alberto
2018Collaborative learning as a teaching and learning methodology for improving vocabulary skills in children from 7 to 10 years old at a private english academy during the school year 2017-2018Campoverde Méndez, Mélida Rocío; Molina Nugra, Jesús Abraham
2020Collaborative strategic reading and its influence on teaching reading comprehension to seventh grade students at U.E. Cucalón Lasso, school year 2019-2020Campoverde Méndez, Mélida Rocío; Figueroa Roldán, Dickson Dionisio
2020Communicative strategies and their influence on the speaking skill in students of sixth grade EGB at Unidad Educativa Particular Suiza, school year 2019-2020Campoverde Méndez, Mélida Rocío; Colcha Colcha, Rosa Marlene
2023Desempeño profesional para la inclusión educativa en el nivel educación inicialCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Manssur Baus, Jamile Uidé
2023Designing and incorporate a writing component to the teen and preteen coursesCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Latorre Núñez, Ericka Andrea
2017La evaluación docente como arma para el acoso laboral y causante del síndrome quemado y estrés en los docentes universitarios del EcuadorCampoverde Méndez, Mélida Rocío
2022Herramientas metodológicas en el desarrollo de la inteligencia emocional de los estudiantes de octavo año de Educación General BásicaCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Gamboa Rodas, Emily Arlette
2020Influence of intensive reading as a technique to enhance reading comprehension skills in 7th grade students at Unidad Educativa Crear during school Year 2018 – 2019Campoverde Méndez, Mélida Rocío; Escalante Suárez, Romina Carolina; Palacio Parrales, Raúl Andree
2019Ludic activities to improve speaking skills in 10th basic year students at Jacinto González Huacón high school during school year 2018-2019Campoverde Méndez, Mélida Rocío; Cercado Martillo, Joice Sabrina
2023La motricidad fina en niños de 5 años, después de la pandemiaCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Noblecilla Ramírez, Raúl Aurelio
2019Natural approach as an integral resource for the development of oral proficiency in ii bgu students at Liceo Cristiano de GuayaquilCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Mera Conforme, Katherine Giomar
2023Preparing ecuadorian students to study in the United StatesCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Maridueña Muñoz, María Guadalupe
2023Strategies to improve writing skills case study: GuiselaCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Fabre Villón, Leslye Jenyffer
2020Teaching strategies and the listening skills in fifth grade students EGB at Unidad Educativa El Libertador, school year 2020-2021Campoverde Méndez, Mélida Rocío; Arce Matute, Daniel Andrés