Buscar por Autor Campoverde Méndez, Mélida Rocío

Ir a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
O introducir las primeras letras:  
Mostrando resultados 1 a 20 de 39  Siguiente >
Fecha de publicaciónTítuloAutor(es)
2022Ambientes de aprendizaje virtual para la interacción social de los niños de 3 a 5 añosCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Solís Beltrán, Andrea Nicole
2019Application of communicative approach techniques to develop speaking skills in students of high school during the school year 2018-2019Campoverde Méndez, Mélida Rocío; Chuya Chuya, Wilmer Adolfo
2018Application of teaching techniques to improve 9 th grader`s reading skills at unidad educativa Rosario Sánchez Bruno during the scholar year 2017-2018Campoverde Méndez, Mélida Rocío; Guerrero Vega, Carlos Arturo; Quezada Calle, Jhonny Agustín
2021Application of technological resources for the development of foreign language acquisition in children from 4 to 6 years old at Unidad Educativa Particular Cristóbal Colón, school year 2020-2021Campoverde Méndez, Mélida Rocío; Logroño Bajaña, Gustavo Adrián; Torres Riofrio, Ricardo David
2022El aprendizaje virtual sincrónico y el juego en niños de 4 a 5 añosCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Jivaja Romero, Génesis Valeria; Mora Gómez, Raisa Dominique
2023Audio-lingual barrier in learning english as a second language: case study 8-9 year old students at the Oxford School of PanamaCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Monge Ayala, Luis Alberto
2018Collaborative learning as a teaching and learning methodology for improving vocabulary skills in children from 7 to 10 years old at a private english academy during the school year 2017-2018Campoverde Méndez, Mélida Rocío; Molina Nugra, Jesús Abraham
2020Collaborative strategic reading and its influence on teaching reading comprehension to seventh grade students at U.E. Cucalón Lasso, school year 2019-2020Campoverde Méndez, Mélida Rocío; Figueroa Roldán, Dickson Dionisio
2020Communicative strategies and their influence on the speaking skill in students of sixth grade EGB at Unidad Educativa Particular Suiza, school year 2019-2020Campoverde Méndez, Mélida Rocío; Colcha Colcha, Rosa Marlene
2023Desempeño profesional para la inclusión educativa en el nivel educación inicialCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Manssur Baus, Jamile Uidé
2023Designing and incorporate a writing component to the teen and preteen coursesCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Latorre Núñez, Ericka Andrea
2024Estrategia para la atención a un niño de 3 años con retraso simple del lenguajeCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Vera Holguín, Ibeth Tatiana
2017La evaluación docente como arma para el acoso laboral y causante del síndrome quemado y estrés en los docentes universitarios del EcuadorCampoverde Méndez, Mélida Rocío
2024Las habilidades tecnológicas y su influencia en el desempeño académico en estudiantes de Segundo de Básica en La ANAICampoverde Méndez, Mélida Rocío; Quiñonez Rúa, Karla Paola
2022Herramientas metodológicas en el desarrollo de la inteligencia emocional de los estudiantes de octavo año de Educación General BásicaCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Gamboa Rodas, Emily Arlette
2020Influence of intensive reading as a technique to enhance reading comprehension skills in 7th grade students at Unidad Educativa Crear during school Year 2018 – 2019Campoverde Méndez, Mélida Rocío; Escalante Suárez, Romina Carolina; Palacio Parrales, Raúl Andree
2019Ludic activities to improve speaking skills in 10th basic year students at Jacinto González Huacón high school during school year 2018-2019Campoverde Méndez, Mélida Rocío; Cercado Martillo, Joice Sabrina
2023La motricidad fina en niños de 5 años, después de la pandemiaCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Noblecilla Ramírez, Raúl Aurelio
2019Natural approach as an integral resource for the development of oral proficiency in ii bgu students at Liceo Cristiano de GuayaquilCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Mera Conforme, Katherine Giomar
2023Preparing ecuadorian students to study in the United StatesCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Maridueña Muñoz, María Guadalupe