Buscar por Autor Campoverde Méndez, Mélida Rocío

Ir a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
O introducir las primeras letras:  
Mostrando resultados 1 a 39 de 39
Fecha de publicaciónTítuloAutor(es)
2022Ambientes de aprendizaje virtual para la interacción social de los niños de 3 a 5 añosCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Solís Beltrán, Andrea Nicole
2019Application of communicative approach techniques to develop speaking skills in students of high school during the school year 2018-2019Campoverde Méndez, Mélida Rocío; Chuya Chuya, Wilmer Adolfo
2018Application of teaching techniques to improve 9 th grader`s reading skills at unidad educativa Rosario Sánchez Bruno during the scholar year 2017-2018Campoverde Méndez, Mélida Rocío; Guerrero Vega, Carlos Arturo; Quezada Calle, Jhonny Agustín
2021Application of technological resources for the development of foreign language acquisition in children from 4 to 6 years old at Unidad Educativa Particular Cristóbal Colón, school year 2020-2021Campoverde Méndez, Mélida Rocío; Logroño Bajaña, Gustavo Adrián; Torres Riofrio, Ricardo David
2022El aprendizaje virtual sincrónico y el juego en niños de 4 a 5 añosCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Jivaja Romero, Génesis Valeria; Mora Gómez, Raisa Dominique
2023Audio-lingual barrier in learning english as a second language: case study 8-9 year old students at the Oxford School of PanamaCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Monge Ayala, Luis Alberto
2018Collaborative learning as a teaching and learning methodology for improving vocabulary skills in children from 7 to 10 years old at a private english academy during the school year 2017-2018Campoverde Méndez, Mélida Rocío; Molina Nugra, Jesús Abraham
2020Collaborative strategic reading and its influence on teaching reading comprehension to seventh grade students at U.E. Cucalón Lasso, school year 2019-2020Campoverde Méndez, Mélida Rocío; Figueroa Roldán, Dickson Dionisio
2020Communicative strategies and their influence on the speaking skill in students of sixth grade EGB at Unidad Educativa Particular Suiza, school year 2019-2020Campoverde Méndez, Mélida Rocío; Colcha Colcha, Rosa Marlene
2023Desempeño profesional para la inclusión educativa en el nivel educación inicialCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Manssur Baus, Jamile Uidé
2023Designing and incorporate a writing component to the teen and preteen coursesCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Latorre Núñez, Ericka Andrea
2024Estrategia para la atención a un niño de 3 años con retraso simple del lenguajeCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Vera Holguín, Ibeth Tatiana
2017La evaluación docente como arma para el acoso laboral y causante del síndrome quemado y estrés en los docentes universitarios del EcuadorCampoverde Méndez, Mélida Rocío
2024Las habilidades tecnológicas y su influencia en el desempeño académico en estudiantes de Segundo de Básica en La ANAICampoverde Méndez, Mélida Rocío; Quiñonez Rúa, Karla Paola
2022Herramientas metodológicas en el desarrollo de la inteligencia emocional de los estudiantes de octavo año de Educación General BásicaCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Gamboa Rodas, Emily Arlette
2020Influence of intensive reading as a technique to enhance reading comprehension skills in 7th grade students at Unidad Educativa Crear during school Year 2018 – 2019Campoverde Méndez, Mélida Rocío; Escalante Suárez, Romina Carolina; Palacio Parrales, Raúl Andree
2019Ludic activities to improve speaking skills in 10th basic year students at Jacinto González Huacón high school during school year 2018-2019Campoverde Méndez, Mélida Rocío; Cercado Martillo, Joice Sabrina
2023La motricidad fina en niños de 5 años, después de la pandemiaCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Noblecilla Ramírez, Raúl Aurelio
2019Natural approach as an integral resource for the development of oral proficiency in ii bgu students at Liceo Cristiano de GuayaquilCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Mera Conforme, Katherine Giomar
2023Preparing ecuadorian students to study in the United StatesCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Maridueña Muñoz, María Guadalupe
2024Propuesta de acciones didácticas para el tratamiento a dificultad en el aprendizaje de la lectoescritura en una niña de 5 añosCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Villalobos Saa, Génesis Isabel
2024Propuesta de acciones didácticas para la estimulación del área de comunicación y lenguaje en niño de 5 añosCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Martillo Almeida, María José
2024Propuesta de actividades lúdicas para la atención a niño de 4 años con dificultades en el área socioemocionalCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Cruz Betun, Alexandra Beatriz
2024Propuesta de estimulación para el mejoramiento del área de comprensión y expresión del lenguaje en niño de 4 años de edadCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Pinos Ramírez, Mercedes Isabel
2024Propuesta de estrategias para la atención a una niña de 4 años con dificultades en la comunicación e interacción socialCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Méndez Parra, Aylin Dennise
2024Propuesta de intervención pedagógica para el desarrollo de la motricidad fina y gruesa en un niño de 4 añosCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Paguay Taday, Roxana Elizabeth
2024Propuesta pedagógica para el mejoramiento de la autonomía en un niño de 4 añosCampoverde Méndez, Mélida Rocío; León Cornejo, Nayda Janice
2023Strategies to improve writing skills case study: GuiselaCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Fabre Villón, Leslye Jenyffer
2024Strategies to improve writing skills: karenCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Lainez Rivera, Shirley Antonieta
2020Teaching strategies and the listening skills in fifth grade students EGB at Unidad Educativa El Libertador, school year 2020-2021Campoverde Méndez, Mélida Rocío; Arce Matute, Daniel Andrés
2024Teaching writing skills, case study: CalebCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Larreategui Molina, Jenifer Carolina
2023Teaching writing skills, case study: calebCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Martínez Pico, María Fernanda
2021Technology-based teaching strategies and listening skill of third grade EGB students at Unidad Educativa Bilingüe La Inmaculada, school year 2020-2021Campoverde Méndez, Mélida Rocío; Jalón León, Tanya Isabel; Quezada Veloz, Kimberlyn Roxana
2020The influence of instructional scaffolding strategies to develop reading comprehension skills in 9th grade students at an educational institution in Guayaquil, during academic year 2017-2018Campoverde Méndez, Mélida Rocío; Rojas Freire, Lady Tatiana
2018The influence of the natural approach to improve the oral proficiency on 7th grade students at la tia Rosa school during the school year 2017-2018Campoverde Méndez, Mélida Rocío; Buestan Pita, Kevin Christopher; Narváez Regalado, Cristina María
2018The influence of using authentic materials in vocabulary acquisition for students of third grade in Gabriel Garcia Moreno schoolCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Romero Suárez, Rosario Geanella
2020The use of audiovisual material and its influence in the english vocabulary learning in second grade students, school year 2018-2019Campoverde Méndez, Mélida Rocío; Carranza Ordoñez, Evelyn Elena
2021The use of blended strategies and speaking skills in students of 1st year BGU at U.E. La Salle, school year 2020 – 2021Campoverde Méndez, Mélida Rocío; Chuiza Caiza, Stiven Rene
2019The use of visual-spatial intelligence to develop reading skill, in fifth grade students at ue Andrés Bello LópezCampoverde Méndez, Mélida Rocío; Izurieta Santillán, Evelyn Jessenia